24 decembrie 2014

Azi am înotat cu băiatul mieu printre bancuri de pești colorați: verzi, galbeni, negri, roșii, vărgați alb-negru, galben-verde, cu dungi orizontale sau verticale, cu botul lung, cu botul scurt sau așa și așa, mai mici, mai mari sau așa și așa. Am văzut și o "lotte" din aia urîtă făcînd un nor de nisip. Mai erau și niște grupuri de sepii care înotau staționar aproape de fundul apei și o tăiau scurt fără motiv aparent. Și mai erau și stele de mare. Eu eram cam panicat că ba îmi intră apa în ochelari, ba că îmi intră apa în tub și o să mă înec, mai ales că eram departe de mal, dar Mat era ca un pește colorat. Bine, îi mai dădeam cîte un ghiont să nu se mai bage atîta în mine, dar eram mîndru tare de el. Ți-am mai spus cît de mult te iubesc, măi băiete?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu