06 februarie 2008

Indian, indian

Se întîmplă lucruri extraordinare: pe periferic circulă rar cîte o maşină şi atunci cînd trece, o face în marşarier. Se vede de pe geam.

Azi o colegă a distribuit cu dărnicie bomboane aduse dintr-un voiaj extraordinar la capătul lumii. Aveau un gust foarte bun, n-am mîncat niciodată bomboane mai bune. După degustare, i-am adresat o vorbă bună pînă şi lui Gégé. Cine e Gégé? Un moşneag enervant, "în Cobol era mult mai simplu". Am aflat apoi că bomboanele au o anumită concentraţie de coca.

Cravata mă strînge.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Pe bune v-a dat coca n-are cum!
In orce caz, daca prin absurd ar fi, ati aflat cu ocazia asta ca coca va face mai de treaba!:) Probabil de aia va si stringea cravata :)

Zdrîngu spunea...

Doamna Suzi, dar ce vreti sa spuneti, ca in general nu sint de treaba?

Anonim spunea...

Tin minte ca si eu ma simteam mult mai bine dupa ce mancam coca prajita de bunica :)
Ei ce vremuri, cand coca era coca, palanetul palanet :)

Anonim spunea...

Vai de mine cum sa vreau sa spun asa ceva! Asta am dedus, daca i-ati adresat o vorba buna "piina" si "mosneagului enervant" de Gege!

De ce se chiama Indian, indian? Sint indiene?! Ca sa stiu de unde sa cumpar bomboane de-acum incolo!:)

Zdrîngu spunea...

Pentru ca mi s-a parut ca vad indieni intinsi pe jos pe périph la un moment dat.

Gégé asta poate imi face un pustiu de bine si iese in sfirsit la pensie la sf lui martie, dupa cum se lauda.

Anonim spunea...

Hahah:))
Ca tot veni vorba de indieni!:)... v-a aratat poze de la nunta palatu prezidential?

Zdrîngu spunea...

Nu, dar se zvoneste ca mireasa era foarte frumoasa, imbracata cu o rochie alba si mirele era tot frumos, cum il stim. Avea costum si cravata.

Trimiteți un comentariu