12 martie 2008

Deadlock

Mi s-a reproşat deunăzi prin viu grai că înainte povesteam mai multe pe aici şi că scriam mai puţin cu perifraze.
Eu aş vrea să povestesc dacă aş avea şi altceva de povestit decît ce-am mai făcut de dimineaţă în ambuteiaj. Căci da, dragii mei, spre exemplu astăzi, viteza cea mai mare am avut-o rulînd în parcare. Şi nu, bicicleta nu e o soluţie decît dacă eşti campion mondial la slalom printre maşini şi pedalat pe lîngă camioane în unghiul mort de pe dreapta, iar transportul în comun nici el nu e soluţie căci e inexistent în împărăţia lui Gégé. Nici nu ştiţi ce-a fost azi dimineaţă, cu vînturi de 100km/h, cu ploaie în rafale şi soare în pauze, cu un camion mare încărcat cu camionaşe mici pus de-a curmezişul drumului, cu fum des alb ieşind dintr-o clădire de departe, urmat de sirene de pompieri, cu moşul al cărui vehicul a făcut scîrţ cu bara din spate a bentleiaşului meu într-un sens giratoriu, cu traversarea în doar 50 minute a unui pod de 300m. Radioul l-am închis că începuse să îmi hîrîie neplăcut în urechi de la a treia ascultare a aceloraşi ştiri insipide, nici măcar ziarul nu mi-a mai venit să-l citesc de nervi, trusa de machiaj era în portbagaj, iar aifonului i se terminase bateria.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ei, vedeti ca ati putut sa scrieti despre cum n-ati facut nimica? Ce era asa de greu?

Cum nu exista transport in comun in imparatia lu Gege? Dar de ce?

Zdrîngu spunea...

Păi am scris, dar n-am scris aşa frumos :)

Există un aftobus care are o staţie undeva departe, dar si el saracul merge pe stradă şi e supus aceloraşi vicisitudini ca maşinile. În plus, de cîteva zile se fac nişte lucrari pe nu ştiu unde şi nu mai opreşte nici măcar în staţia aia.

Trimiteți un comentariu