21 decembrie 2011

Fără titlu

Rar am o cască la îndemînă să ascult ce cîntă acolo așa că nu prea îmi plac filmulețele youtube, vimeo, etc incluse în pagini de blog, chiar acompaniate de cîte o propoziție scurtă. Îmi închipui de fiecare dată că e vorba de ceva deosebit.

Simt totuși nevoia să recomand și eu, pentru că mi-au plăcut, niște filme pe care le-am văzut în ultimele săptămîni :

- Cui îi e frică de Virginia Woolf
- Unchiul din America
- Tokyo monogatari (Tokyo story, Voyage à Tokyo, etc)

Ultimul din listă e așa de fain că ... (aici nu știu să mai zic mare lucru, nu mă pricep).

Nu știu unde naiba au stat ascunse filmele astea pînă acum. Sau poate că bine că au stat ascunse, că așa poate că le-am văzut la momentul potrivit.

2 comentarii:

lektor spunea...

Am vazut primul film pe cind aveam cam 25 de ani. Pe vremea aia ma identificam cu tipul venit in vizita. Acum aduc ceva mai mult cu personajul lui richard burton:)

Zdrîngu spunea...

Mie mi-a placut de nevasta tipului venit in vizita :)

Trimiteți un comentariu