19 martie 2012

Mi-a căzut ceasul

La toalete la noi este bec din acela cu timer (minuteur). Cînd te aștepți mai puțin, pac, s-a stins. Cum mă spălam eu pe mîini temeinic și îndelung iar alături, în spatele paravanului despărțitor, cineva încerca să nimerească o muscă ce se plimba pe peretele interior al vasului alb, iată că se stinse lumina. Dintr-o dată, după un moment de panică, de după perete nu se mai auzi nici musca. Orbecăind, dar nu mai puțin calm și fără grabă, terminai de săpunit, clătii bine, după care apăsai cu cotul pe întrerupătorul de lîngă ușă.
- Merci infiniment! se auzi de după paravan și vînătoarea reîncepu.

7 comentarii:

Costel spunea...

E ca-n bancul cu cei 2 constipati. Cum impingeau ei din greu, in cabine alaturate, dupa 1/2 ora se aude pleosc. Unul din ei:
- Fericitule!
Al doilea raspunde:
- Ma jucam cu ceasul ...

Zdrîngu spunea...

Eu îl știam cu "mi-a căzut ceasul", de unde și titlul.

Cora_ spunea...

hahaha, nu stiam bancul. eu, inainte sa plec la NY am facut curat prin frigider si am zis sa arunc niste varza care zacea printr-un borcan. am aruncat-o in WC. decat ca am uitat ca erau si cativa morcovi...

intre timp am descoperit avantajul de a avea mai mult de un wc in casa. :)

Zdrîngu spunea...

Ce avantaj este, poti arunca varza si morcovii si in celelalte toalete? :)

Cora_ spunea...

absolut! pot arunca de 3 ori mai multa varza si morcovi, distribuiti uniform!
alt avantaj e ca urcam si coborim scari de cateva ori pe zi. :)

O femeie spunea...

si musca? musca ce zise?

Zdrîngu spunea...

Știu și eu? N-am stat să ascult dar îmi închipui că e și ea, ca omul, sub vremi.

Trimiteți un comentariu