18 martie 2019

Ca să mai scriu și eu ceva aici, vroiam sa zic că am avut ocazia să petrec cîteva momente cu niște români veniți pe aici în delegație. Ce pot eu să spun este că băieții fac sudură cu țigări în pauză și vorbesc numai despre mașini. A se înțelege: ce mașină am, ce opțiuni, cîți cai putere, cît mă costă servisul. Unii dintre ei beau de sting seara la restaurant, cu comportamentul și simptomele fiziologice tipice al alcoolicului supraponderal din bombele de la subsol dintr-un cartier periferic al Iașului pe care îl scoți cu forța în stradă pe la 4 dimineața, cu pungi sub ochi, clătinîndu-se. Fetele, reletiv drăguțe și discrete, am remarcat că au avut un succes relativ la populația masculină locală.

Într-o vară am vorbit cu un neam, pe vremea aceea proaspăt absolvent de AC, angajat de curînd pe un salariu confortabil la o firmă de software. Băiatul se deplasa cu bicicleta prin oraș și mi-a povestit cum în fiecare zi avea o discuție în contradictoriu cu taică-su. Acesta ajunsese să îi propună să îi dea bani să își cumpere și el o mașină, că e mai mare rușinea să mergi cu bicicleta.

3 comentarii:

lektor spunea...

Si taica-meu zice la fel. Noroc ca nu ma vede.

Zdrîngu spunea...

Daca ti-a venit si tie sa te duci intr-o tara cu taxe exorbitante pe masini! :)

lektor spunea...

Da-o dreac de taxå, n-am parcare!

Trimiteți un comentariu