05 octombrie 2007

Sfîrşit de săptămînă

E greu sa scrii ceva cînd nu ai muză, întrucît în cîteva zeci de minute te vei da pe mîna dentistului hai-tec cu ecrane cu plasmă pe toţi pereţii. Tot ce e de spus în situaţia de faţă, după două zile de du-te vino prin culoarele firmei, e că:
- mutările de birouri seamănă nemaipomenit de mult cu momentul intrării în camera de cămin de la facultate, cînd toţi încearcă să pună mîna pe cel mai bun loc, după care încep a fura de la alţii saltele, etajere, oglinzi, uşi şi alte lucruri, uneori situaţiile sfîrşindu-se cu capete în gură
- patronii, pedegeii şi directorii generali, unii dintre ei cîntărind zeci de miloane de ioro, sînt capabili să bea foarte multă şampanie la petrecerile firmei şi apoi încep a vorbi prostii, a-şi desface cravatele de la gît, a-şi trage pantalonii de la costumul versace, a-şi băga cămaşa cu mîna în aceiaşi pantaloni versace, a face ochi dulci la secretare, care chicotesc ca atinse de duhul sfînt. Apoi, numiţii patroni, pedegei şi degei fug repede acasă, pentru că începe despereithausuaivs la teveu.

9 comentarii:

Anonim spunea...

ba pardon, la noi la camin nu se fura, se completa.

Zdrîngu spunea...

da' cine mai avea timp sa evalueze daca se fura sau se completa?

Anonim spunea...

Pai la completat se mergea cu lista in mina:)

Anonim spunea...

Aveti un luc vag innoit sau e din cauza dioptriilor mele, ca va vad altfel!:) V-ati schimbat marimea fontului, latimea textului, sau v-ati mai ingrasat?!

Sper ca ati avut antrenamentul de la cazare suficient cit sa prindeti actualmente un loc cu lumina naturala si parapet bun pentru dormit-brauserit, un capsator, un perforator si doua trei tavi pentru bagatele!

Zdrîngu spunea...

Doamna Suzette, declar cu mina pe inima ca m-am ingrasat putin, intrucit nu mai am 30 de ani, d-apoi 20! Dar in sfirsit se poate spune ca am scapat de rahitism, aratind astfel mai secsi.

In birou am prins un loc la un birou mare, intr-un coltisor cu lumina naturala si cu spatele la perete, de nu ma vede nimeni cind ma dau pe blog la dumneavoastra, nici macar dvs insi-va! In schimb, am platit victoria raminind fara fara un dinte. Capsator nu am prins, dar sa va spun drept, nici nu imi trebuie, nu vad la ce ar fi necesar atunci cind navighez pe flicar si pe blog la Vio.
Am recuperat si o masina de espresso de la etaj, insa eu prefer cafeaua de la automat, care e ceva mai departe, permitind astfel pauze mai lungi.

Anonim spunea...

Intr-adevar!:D

La dvs in incinte se fumeaza in ţarcuri amenajate sau trebuie sa iesiti la aer pe strada plina de intemperii?

Zdrîngu spunea...

Nu se fumiaza in tarcuri intrucit sintem oameni liberi sa suportam interperiile vremiilor. Am fost chiar atentionati de catre directiune prin imeil sa nu mai dam chistoacele pe trotal.

Anonim spunea...

Oare cum se face, stimate domn, ca magistralul serial cu gospodine disperate nu e difuzat cu un titlu tradus in franceza? Care ar fi expresia optima? Menageres desesperees?

Zdrîngu spunea...

Eu cred ca menajerele dezesperate se cheama in acest fel din acelasi motiv pentru care big brozer a fost tradus cu loft stori.

Trimiteți un comentariu