06 august 2008

Miercuri

Ghişel e stagiar gabonez. Stă în faţa mea şi face pajini veb în pehaşpe. Vine la birou în Pejo troasanset. Posedă ifon troaje dar nu îl are mereu la el pentru că, într-o zi, încercînd să blogheze în direct de la ecranul tactil, în timp ce conducea troasansetul, a fost la un pas de accident. Acum vrea să vîndă troasansetul să îşi ia sitroen secatr nou. Cînd nu are ifonul la el, are un telefonaş care sună din cinci în cinci minute, nu şi cînd ne aflăm la masă, cînd sună parcă mai des. La cantină nu bea apă de la robinet, îşi cumpără mereu cîte o butelcuţă de evian. Nu a ştiut să îmi spună cît mai costă o masă la o cantină universitară, pentru că nu a fost niciodată. Acum şi-a cumpărat o punguţă de emenems de la maşina de emenemşi şi clefăie în faţa ecranului. De fapt mă enervează cum clefăie, de aia am vrut să îl înfierez aici.

Şi să ştiţi că în Normandi, dacă e înnorat şi plouă din cînd în cînd, e foarte fain. Creveţii roz degustaţi sub umbrelă, la adăpost de ploaie, pe o terasă de pe plajă, sînt foarte buni, chiar dacă sînt aduşi tocmai de pe coasta Argentinei.

Cum se cuvine

5 comentarii:

monsoux spunea...

foarte frumoase poze, domnu' Iliuţă, foarte frumoase. Şi din vorbe, şi din aparat. Rămân admirator al producţiilor dumneavoastră, prea plecatul, sluga etcetera

to-morrow spunea...

Excelente articole, scrise cu verva! Si inca nu le-am citit pe toate... Cum de reusesti sa fii mereu bine dispus??? Dar mereu! Cel putin asa gasesc eu, judecand dupa stilul in care scrii.

Zdrîngu spunea...

Domnu' Monsoux, va raspund cu intirziere si numai dupa ce am consumat citeva pahare de bordo: nu stiu ce sa zic :)

To-morrow, iti livrez un secret: nu sint niciodata bine dispus.

Anonim spunea...

domnule ILY.... nu va cunosc personal... si nu pot sa-mi dau cu parerea cum de sunteti asa de bine dispus de fiecare data cand impartasiti cate ceva cu restul lumii...

Dar va multumim ca existati... va rugam sa continuati... e extraordinar ce faceti pentru noi... va multumim....

cu respect...... L. Lectorean....

to-morrow spunea...

Nuuuu pot sa cred; eu asa percep blogul acesta, stilul de a scrie. In consecinta, in opinia mea esti un om bine dispus, si asa o sa ramai:). Aduci bucurie oamenilor care sosesc si citesc.

Trimiteți un comentariu