11 iunie 2010

Tradiționalele cuvinte cu ocazia unei competiții importante de fotbal

E liniște în birou, atît de liniște încît îmi vine să urlu la lună, auuuuuuuuuuu. Avem un televizor plasat într-o sală de departe, de la alt etaj, cică pentru teste. Toți au plecat în ședință exact acolo. Ședință cu beri rar s-a mai văzut totuși.

Dar e bine că e liniște.

Am vorbit cu un bicicletolog din alt serviciu. I-am povestit despre lanțul antifurt pe care l-am achiziționat. Mi-a zis că din cînd în cînd face poliția razii prin oraș ca să curețe trotuarul de bicicletele abandonate. Pentru o bicicletă legată cu un lanț ca al meu, au de lucru cam 30 de secunde cu o șurubelniță ca să crăcăneze un pic segmentele tubulare și un bomfaier ca să taie sîrma astfel descoperită din interior. Așa că lanțul meu tubular nu valorează nimic. Să vezi cum iarăși nu dorm nopțile de grijă, acum cînd de-abia am scăpat de huruit de avion în cap și de-abia am reușit să să nu mă mai trezesc la ore neobișnuite din noapte ca să mă joc cu trenulețul Shinkansen seria N700 pe care l-am achiziționat în timpul invaziei!
Cică mai bine îmi cumpăr un U. Dar la ce e bun un U, dacă nu poate fi înfășurat de ghidon în formă de 8, pentru că e U, nu e 8 și nici nu poate fi purtat pe post de colier, ca să îmi pună astfel în valoare mușchii herculeeni ai gîtului?

10 comentarii:

Dan spunea...

Trebuie neaparat ceva cu cheie, chiar doo, din care una sa o dai doamnei de la marketing. Daca nu sunt lanturi, U-uri, macar o cheie simpla, fara altceva. Si asta regleaza si somnul.

Zdrîngu spunea...

Mă voi gîndi la această posibilitate, deși cred că faza cu cheile ar merge mai bine pentru Vera.

The Arrow spunea...

Eu il folosesc pe asta
http://www.amazon.com/Kryptonite-Kryptolok-Standard-Bicycle-U-Lock/dp/B0010XTIB8/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=cycling&qid=1276285716&sr=1-2
cu succes de ani de zile, desi e adevarat ca singura ocazie cu care imi las bicicleta in strada e cind ma duc la cumparaturi la supermarket. Acolo e multa lume si n-ar avea cineva sanse sa nu fie vazut. Lantul ala il trec prin roata din fata daca nu gasesc un loc unde sa reusesc sa trec the lock prin roata din fata. Pe aia ti-o pot fura foarte usor. Give it a try, nu e scump.

Zdrîngu spunea...

Interesant, un U din kryptonită. Mi-aș lua și eu așa ceva, dar ar putea fi neplăcut atunci cînd aș avea nevoie de serviciile lui Superman :)

Cum îl agăți de bicicletă cînd rulezi cu ea?

Costel spunea...

Unge lantul cu vaselina :))

The Arrow spunea...

Teoretic are o chestie de plastic cu care il agati, dar la mine nu incape din cauza chestiei in care tin sticla de apa. Asa ca il car fie in cosul din spate, fie in rucsac (tot din spate :) E greu, dar isi face treaba.

Cora_ spunea...

Eu nu mi-as lasa bicicleta nesupravegheata mai mult de 5 minute... daca as merge cu ea la serviciu ar trebui sa o urc cu mine in birou, altfel as fi stresata toata ziua. Ca si daca ii barez roata din fata si ii iau saua, tot imi pot fura pedalele sau ghidonul. Acum doua saptamani am fost deposedata cu mare gratie de un caiac lung de 3 metri, aflat in curtea blocului, care curte e proprietate privata(e drept ca blocul e pe malul fluviului si ca respectivul caiac nu era legat cu nici un lant, cu nimic..).
Deci imi mai ramane bicicleta(ca rolele sunt usor de carat) si la cat am dat pe ea, atac de cord as face daca mi-ar fura-o... :)

Zdrîngu spunea...

Poate l-a luat apa :)

Antifurtul meu cel mai bun e bicicleta insasi: nu cred ca merita furată. :)

Cora_ spunea...

Asa ziceam si eu de caiacul meu care nici macar nu era din fibra... era din plastic... macar s-au chinuit cu el, ca era greu, sic. :)))

Victoria Mirela spunea...

Ar fi o idee buna sa mai ungi lantul cu vasilina la bicicleta ta :d

Trimiteți un comentariu