26 septembrie 2010

Solidaritate

Au trecut mai bine de două săptămâni de cînd am extras de la bancomat 300 de euro. M-am urcat apoi imediat în avion și am plecat în România. M-am întors după vreo săptămînă.

Pe drumul de întoarcere, cum treceam prin Bacău, în goana automobilului, mi-a scăpat fără să vreau cam prin dreptul mecdonaldsului un "n-am tras podul de la mal". Acum plouă trist afară.

Și pentru că plouă trist, m-am gîndit să îmi încerc talentul de regizor. Mă gîndesc să iau și un premiu la Can la anul.

5 comentarii:

Un cititoriu spunea...

Sa intelegem ca v-ati molipsit de speed ?

Dan spunea...

In Franta TGV-ul este la îndemâna oricui. Il putem avea si în casa!

Zdrîngu spunea...

Speed inca n-am consumat :)

Dan, te rog frumos sa nu imi jignesti Shinkansenul. Auzi la el, TGV!

Dan spunea...

Era al tau? Scuza-ma, n-am stiut! I-l mai dai si lu' ala micu din când în când, nu?

Zdrîngu spunea...

Pacatele mele, dar la ce-i trebuie lui Shinkansen, să mi-l strice?

Trimiteți un comentariu