30 noiembrie 2005

Telenovelă

Dacă nu se înţelege nimic din rîndurile următoare să ştiţi că nu e grav deloc.

Mai demult, cînd mai scriam una-alta pe aici în legătură cu ce scriau alţii prin alte părţi, nişte minitehnicuşi, alături de alte consideraţii criptice legate de CMS, RSS, blogosferă, mi-au reproşat că nu pun legături hipertextuale la spusele celorlalţi. Lipsa legăturilor era parte din lene, dar de multe ori voită. Oricum, cei vizaţi, fiind un cerc restrîns, se recunoşteau şi reacţionau în consecinţă. Acuma mă gîndesc oare cum s-ar putea face să pui o legătură undeva într-un text şi cînd faci clic pe ea să te ducă fix într-un subconştient oarecare.

3 comentarii:

Anonim spunea...

era o nota pe "the best page in the universe" in care tipul radea de blogurile in fiecare cuvant e un link astfel incat sfarsesti prin 10 mii de pagini deschise.

sigur ca nota lui era mai haioasa decat comentariul meu dar cum tu nu dai linkuri iaca nu dau nici eu. mai ales ca nu reusesc s-o mai gasesc, nota naibii.

Zdrîngu spunea...

Ei, n-am zis ca nu dau deloc linkuri, ba mai dau din cind in cind. Dar citeodata ma fac ca le uit :)

Zdrîngu spunea...

Dupa ce metoda va fi descoperită şi brevetată, următorul pas va fi suprimarea legăturii din text. Iar apoi urmează suprimarea textului însuşi.
Telenovelă, ce mai!
:)

Trimiteți un comentariu