20 februarie 2012

Terapeutic

Ieri au fost 10 grade cu soare și vînt. Mi-am tras pe mine colanții și am pus trei straturi de materiale sintetice pe corp. În buzunarul de la spate stînga am băgat portofelul conținînd ceva bani lichizi, un act de identitate și cartea de asigurare de sănătate. În buzunarul din mijloc am băgat pompa de bicicletă iar în cel din dreapta aifonul. Pînă la Versailles, totul a mers strună. Apoi am ieșit din Versailles și am luat-o pe lîngă grădinile șatoului înspre Saint Cyr. Vîntul bătea puternic din față. Un panou de circulație și flicii care stăteau la pîndă mai departe m-au obligat să o iau pe pista de bicicletă prost întreținută de pe marginea șoselei. Un camping car își lățea fundul mare pe pista mea. La stînga lui era noroi, la dreapta lui era noroi. La 50m mai în față era loc de parcare berechet. A trebuit să mă dau jos ca să nu îmi stric roțile subțiri și m-am fofilat printre bălți pe la dreapta mastodontului. I-am bătut violent în geam campingcaristului care dormea cu capul pe volan și i-am arătat obrazul. L-am văzut cum se dă jos furios din mașină :
- Quoi? Qu'est-ce qu'il y a?
- Tu bloques, connard!
A început să fugă după mine, dar eu eram deja la Saint Cyr și făceam colțul înspre Marly le Roi cu o viteză ce nu o atinsesem niciodată pe două roți.

Iar acum nu sînt mîndru.

2 comentarii:

Cora_ spunea...

uite aici:

http://vimeo.com/35927275

Zdrîngu spunea...

Deosebit, ca sa zic așa :)

Trimiteți un comentariu