06 februarie 2006

Ce sînt tagurile?

Auzi că tanti Alise vrea să scriu eu, Boris Ilici Badenov, zis de curînd şi Cocoşelul meu sau Ţuţurel, despre multe chestii cu patru. De ce tocmai eu? Şi de ce tocmai patru? Hm.

Slujbe: frecător de mentă cu parfum de băiat bun la toate la o firmă din Iaşi (ştiam spre exemplu să prepar cafeaua turnînd la ochi din punga de cafea în filtru), frecător de mentă cu pretenţii salariale la diverse companii din Franţa.

Filme: Strigătul indianului mut, Un submarin deasupra Berlinului, Doi chei se trag de păr, Pleacă fără să te uiţi înapoi. Oricum pe Alfredo n-ai să-l uiţi

Locuri unde am locuit: în cămin în Tudor, într-o garsionieră nu departe de Tudor, într-o celulă de la Santé în 14ème, după eliberare m-am mutat în 92.

Emisiuni la televizorul color: Aventurile familiei Vijelie, Din dragoste şi canalul de manele cînd revin pe meleaguri (sînt culori foarte frumoase acolo), Sarkozy show în fiecare seară la ora 8 pe canalele franţuzeşti (cam gri totuşi)

Locuri de vacanţă preferate: aeroportul CDG şi atît.

Mîncăruri preferate: cum care? suşi cu slănină şi cu ceapă® dimineaţa, la prînz şi seara.

Situri zilnice: oare mă pot întoarce diseară acasă? cred că ar fi mai bine să plec mai devreme, iar fac ăştia grevă, ce bine ar fi să întîrzie şefa şi azi! şi situl unde verific dacă nu au pus scîrţarii ăia de la firmă salariul.

Locuri unde mi-ar plăcea să fiu acum: la farmacie ca să îmi iau nişte Advil, lîngă maşina de cafea, ca să alunece mai bine pe gît advilul şi să adaug o doză suplimentară de cofeină, astfel încît efectul să fie total.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu